Dostawa i płatność

1. Płatność

1.1. Płatność za Towar dostarczany na podstawie niniejszej Umowy dokonywana jest w walucie narodowej Ukrainy z góry, w jednym z następujących sposobów:

1.1.1. Przelew bezgotówkowy na podstawie faktury

Faktura zostanie wysłana na podany przez Nabywcę adres e-mail podczas wypełniania formularza „Weryfikacja zamówienia”. Nabywca może opłacić fakturę w oddziale dowolnego banku lub przez system bankowości internetowej swojego banku.

1.1.2. Przelew bezgotówkowy na kartę PrivatBanku

Numer karty PrivatBank zostanie przesłany na numer telefonu podany przez Nabywcę za pomocą SMS lub wybranego komunikatora. Nabywca może zapłacić za Towar poprzez system Privat24, w terminalu samoobsługowym lub w oddziale PrivatBanku.

1.1.3. Bezgotówkowa płatność kartą Visa lub MasterCard przez LiqPay

W celu dokonania płatności Nabywca zostanie przekierowany na zabezpieczoną stronę usługi LiqPay, gdzie może opłacić wybrany Towar online przy pomocy kart Visa/MasterCard.

1.2. Łączna wartość Zamówienia składa się z sumy wartości Towarów dodanych przez Nabywcę do Koszyka i prawidłowo sfinalizowanych w formularzu „Weryfikacja zamówienia” oraz opłaconych przez Nabywcę. Łączna wartość Zamówienia nie obejmuje kosztów dostawy Towaru.

1.3. Datą dokonania płatności przez Nabywcę jest data zaksięgowania odpowiedniej kwoty na rachunku sklepu internetowego.

2. Dostawa

2.1. Dostawa Towaru, realizowana na podstawie niniejszej Umowy, następuje po otrzymaniu przedpłaty przez sklep internetowy, w następujący sposób:

2.1.1. Odbiór osobisty na koszt Nabywcy

Odbiór osobisty z magazynu sklepu internetowego w dni robocze: poniedziałek–czwartek 9:00–18:00, piątek 9:00–17:00, z wyłączeniem dni świątecznych. Adres magazynu: Dnipro, ul. Akademika Beleliubśkoho 36A.

2.1.2. Odbiór z oddziału NOWA POSZTA

Odbiór osobisty z wybranego przez Nabywcę oddziału firmy NOWA POSZTA, na koszt Nabywcy.

2.1.3. Odbiór z oddziału DELIVERY

Odbiór osobisty z wybranego przez Nabywcę oddziału firmy DELIVERY, na koszt Nabywcy.

2.1.4. Dostawa pod wskazany adres

Dostawa pod adres podany przez Nabywcę podczas składania zamówienia. Koszty dostawy pokrywa Nabywca.

2.2. Termin dostawy Towarów ustalany jest osobno przed realizacją zamówienia, w zależności od kategorii Towaru oraz dostępności magazynowej. Dla Towarów będących w magazynie termin dostawy od momentu otrzymania przedpłaty przez sklep internetowy wynosi:

  • dla opcji określonej w pkt 2.1.1 – do 2 (dwóch) dni roboczych;
  • dla pkt 2.1.2 – do 5 (pięciu) dni roboczych na przekazanie Towaru kurierowi NOWA POSZTA;
  • dla pkt 2.1.3 – do 5 (pięciu) dni roboczych na przekazanie Towaru kurierowi DELIVERY;
  • dla opcji określonej w pkt 2.1.4 – do 7 (siedmiu) dni roboczych od ustalenia terminu dostawy z Nabywcą.

Dla Towarów, których nie ma na stanie sklepu internetowego, Strony ustalają indywidualny termin dostawy.

2.3. Wszelkie pytania dotyczące płatności i odbioru Towaru Nabywca może wyjaśnić, korzystając z danych kontaktowych:

Adres: Dnipro, ul. Akademika Beleliubśkoho 36A

Telefon: 050 458 48 45, 0800 33 10 38

Email: info@forklift.dp.ua

Godziny pracy:

  • poniedziałek–czwartek: 9:00–18:00
  • piątek: 9:00–17:00
  • sobota–niedziela: nieczynne
Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania

Potrzebujesz konsultacji?

Napisz do nas